zaterdag 14 juni 2008

Steek in opvoeding laten vallen?

Ja, dat was het eerste wat opgroeimamma dacht toen ze deze foto maakte. Ik snap niet zo goed wat er nou mis is?


Baasje Leo eet van die lekkere kroepoekjes en wij keken hem zo smekend aan, dat ie ons ook wat gaf. We zijn toen wel zo dicht mogelijk bij hem gekomen, dan hoeft baasje Leo niet zo ver te reiken.

Kan opgroeimamma wel zeggen dat hun eerste bull, pappa Beau dus, blijkbaar het beste is opgevoed, maar volgens mij bedoelt ze eigenlijk te zeggen dat pappa Beau gewoon het allerdomste is! Ja, sorry, hoor, maar je blijft toch niet zo ver weg op de grond zitten als er wat lekkers te halen valt. Ik niet tenminste!

1 opmerking:

Bowie zei

ach papa Beau toch,doe je zo je best om het goede voorbeeld te geven krijg je dit.....schorriemorrie is het!Tja Hongaren he,ik weet er alless van,hahahaha!
Ik vind ze trouwens wel groot zeg die bruine ploeg,tjongejongen wat voert het vrouwtje ze??