vrijdag 10 april 2009

Laatste foto's.. en meer

Nou ja.. deze zijn alweer een maand oud of zo.. als je me nu eens ziet! Baasjes vonden me een beetje te dik geworden dus ik op dieet! Nou ja zeg! Aan de Sonja dus pffff.. inmiddels zijn de maaltijden alweer wat opgevoerd want ik kreeg wel een heel slank kontje hoor..
Helaas word ik ook al een beetje grijs.. vooral aan mn snuit tis toch niet te geloven eigenlijk! Ik ben nog steeds lekker aan het pubberen, ik trek wat meer naar 1 baasje (het valt ook niet mee met 2 baasjes.. wie is nou de echte??) Ben ik de enige van de family met zn mannelijkheid nog achter hangend? Ik heb zon gevoel dat het er snel mee gedaan is, ik kan namelijk erg uit mn vel springen af en toe!
Nou groetjes dan maar uit het zonnige Amsterdam (baasjes zijn met een ander huisje bezig.. ver weg van hier, met een grote tuin en achter een dijk.. later meer!)

HUGO





2 opmerkingen:

Boris zei

OOoh, krijg jij zelfs je eigen Rijk achter de Dijk! Wat goed zeg! Ik denk dat mij dat nooit gaat lukken, hoor, af en toe daag ik pappa wel uit, maar ja, hij blijft pappa, he. Ik ben gelukkig nog wel baas over die andere bullen hier, alleen Qienie denkt daar nog wel eens anders over.

En dieten, he bah, niet leuk he. Eigenlijk hebben wij het maar slecht he? Ik mag ook niet continu op zoek naar eten en de vuilnisbak overhoop halen, en ik word ook al grijs. Ik wilde van de week lekker buiten liggen en er was alleen nog maar een kartonnen doos voor mij om op te liggen, want die andere bullen lagen al op de matrasjes. Gelukkig had ik al wel de meeste zon.

En ja, ik heb ook van die theezakjes in plaats van ballen. Opgroeimamma zegt dat ze absoluut niet wil dat ik Iza ga dekken (dat is die lichtbruine teef hier) maar dat ze het voor karakterverandering net zo goed had kunnen laten. Ja, want ik ben nog steeds gewoon Boris gebleven.
Alleen toen Iza loops was, was pappa samen met die bruine mannen wel helemaal gek, nou, en daar snapte ik dus helemaal niets van. Vond dat zo overdreven, dus opgroeimamma vond mij in die periode de liefste bullenman in huis! Goed he!

Nou ben erg benieuwd naar jouw nieuwe Rijk hoor.

Ik trek trouwens ook overwegend naar vrouwtje. Ach, baasje Leo is wel aardig, en oppasmamma ook, maar die is te onzeker en vrouwtje snapt mij gewoon het beste.

Groetjes aan jouw tweebeners vanuit het Helderse!

Bowie zei

Hee knappe vent!
Leuk je weer te zien zeg,en jee wordt jij nou ook al grijs???

Ik zal Bowie toch eens gaan wassen ,want met al die olie kachels is ie meer geel dan grijs hahahahahaa.

Maar ja ,aan de andere kant,gekken grijzen niet zeggen ze.....

Sterkte met de verhuizing en met het lijnen!!!
dikke zoen uit Bergen Mar