vrijdag 19 juni 2009

Puppy-nanny

Volledig uitvullenIkke, Borisje, ben volgens opgroeimamma mijn roeping misgelopen. Ik had niet een grote stoere bulldog moeten worden, maar een nanny! Een puppy-nanny.

Ja, want die goudgele teef hier, die heeft puppies en ik vind ze wel zoooooo leuk. Ik wil heel graag bij ze zijn en aan ze snuffelen en toen ze buiten waren toen ben ik lekker samen met ze in de bak gekropen en toen heb ik er voor gezorgd dat de andere bullies ze geen kwaad deden en toen kon ik lekker met de puppies snuffelen en spelen, nou ja, pogen tot dan... want ze vonden me nog wel een beetje eng.






Opgroeimamma zegt dat ze verbaasd is en tegelijkertijd trots. Ja, want ik houd niet van vreemde honden en vreemde mensen en die wil ik dan weghebben en nu zijn er pupjes en nu ben ik ineens helemaal blije Boor.




Nou ik heb gewoon een klein hartje en die puppies die ruiken ook gewoon zo lekker...

1 opmerking:

Bowie zei

Nou ja,jij gekke rare lieve vreemde knappe bull toch!

wie had dit ooit verwacht?

Zie je wel,ik wist t wel,je ben gewoon een scheetje(geen ,,loop maar met iedereen slet,, zoals je broer hier)

kus Ruby!