dinsdag 10 november 2009

Ik heb sjans!

Die bonte stamboomteef hier, dat pseudozusje van ons (volgens opgroeimamma heeft ze namelijk dezelfde arrogante houding als wij) die Eef, die is verliefd! En weet je op wie?

Op mij! Knappe Borisje!

Ja, echt! Ze staat daar met haar achterste voor me te draaien, aan mijn eeuh hoe zeg ik dat netjes, mijn geslachtsdelen te snuffelen, me uit te dagen tot spel, ze gaat op haar rug voor mij. Ze ruikt lekker, heeeeeel lekker!

Ik vind het allemaal wel heel erg leuk, hoor en het is ook een lekker wijffie, want ze is de eerste die echt totaal niet bang voor me is en die mij ook best wel aankan, als het moet hoor. Dus ik zie dat gesjans wel erg zitten!

Maar opgroeimamma vind het niet goed, ik snap het niet, ik kan het toch nog gewoon? En het is toch veilig nu? Zo zonder ballen? Wat vinden jullie daar nou van?

1 opmerking:

Bowie zei

Tja Boris,je ziet t he....
ik vind persoonlijk dat je best mag,maar ik ben dan ook een geholpen reu,en als mijn wijffie zo lekker ruik,nouuuuuuuuu

(alleen als t vrouwtje in de buurt is moet je toch echt uitkijken,ik doe het altijd heeeel stiekum,ziet ze toch niet)

Ik snap die baasjes oook niet hoor.
Succes ermee,broeder Bo