donderdag 9 augustus 2007

mooi beessie....





Ruby,Bowie,s vriendinnetje



6 opmerkingen:

Tracy zei

achhh wat een schatje!! volgens mij heb ik haar op mp gezien kan dat? een tijdje terug? Ze lijkt er erg veel op. Echt een dotje! Kijk ernaar uit haar in real live te zien. Misschien een bakkie komen doen voor de wandeling zondag?

Anoniem zei

Ach, wat een heerlijk brutaal ding!

Haha, dat mag ik wel een dame met pit!

Nogmaals gefeliciteerd!

Bowie zei

Ik weet niet of ze op MP heb gestaan eerlijk gezegd,maar ze is nu hier en ze blijft hier!!!
Ze spelen zo leuk met elkaar,nu weet ik waarom de meeste bullen eigenaren er 2 of meer hebben.
Maar Joni,kom je naar ons toe een bakkie doen???
Dat zou ik heel gezellig vinden!
groetjes Mar

Tracy zei

En dat is het belangrijkste! Ze heeft het beste thuis wat ze maar kan hebben!
Hoe langer Tracy bij ons is, hoe meer dobby aan haar gehecht raakt en hoe leuker ze spelen. Heel veel geluk met die boef!
Bij jullie een bakkie doen lijkt me zeker gezellig, maar zondag zijn jullie toch in spijk voor de wandeling?

Bowie zei

O ja stom,jullie wonen in spijkernisse BLONT,eh ja gesellie,moet je even je adres mailen of op msn,spreken we een tijd af,
groet Mar

Anoniem zei

Knap meisje zeg.....is wel iets voor jou hé Bowie heerlijk om mee te spelen.


Nogmaals dikke proficiat