maandag 6 augustus 2007

spa rood of groen?





neh gewoon water.......

4 opmerkingen:

Tracy zei

weet je dat wel zeker??
haha
We moeten snel weer afspreken eens te gaan wandelen, maasvlakte ofzo?

Bowie zei

We gaan aanstaande zondag toch aan de wandel Trace?? jij gaat toch ook mee??
Kan ik gelijk de liefde van mijn leven voorstellen,ze is wel lief hoor en knap enzo MAAR ze mot natuurlijk niet denken dat ze gelijk de baas in huis,pffff vrouwen......pik gelijk AL mijn botjes en natuurlijk kan ik ze alle 4 tegelijk eten wat denk ze wel??Nah, geef ze effe 2 dagen om te wennen en dan draaien de rollen wel effe om natuurlijk he.HEE de mazzel(stoeren mannen praat he) snappie natuurlijk wel...

Tracy zei

broertje.. ikke moet je een geheimpje vertellen...
VROUWEN ZIJN ALTIJD DE BAAS IN HUIS!
maarre, ikke sta nog niet op de lijst bij de wandeling, want eigenlijk komt er visite zondagavond,maar misschien kunnen mijn pappa en mamma nog wat regelen? wil wel graag Ruby leren kennen!

Dobby zei

Trek je maar niet aan van Tracy hoor! Die is ook hier nog niet de baas. Ikkes laat haar altijd gaan, maar als het eropaan komt ben ikkes de baas!
succes jochie!
mzzlll..