zondag 16 december 2007

Nieuwe mand

Opgroeimamma ging gisteren naar de dierenwinkel om wat lekkers voor ons te halen. Komt ze niet alleen terug met lekker parmabonetjes en Snack-Attacks (gevulde gerookte mergpijpen) maar ook met een nieuwe mand!

Dus zij dat ding voor de kachel gegooid en ze riep: kijk, bulliekinders! Een nieuwe mand, eentje waar jullie met zijn drieen in passen!


En nu is ze boos omdat ik er niet in wil! Nee, vind je het gek!?

Dat is allemaal wel leuk, hoor, een mand voor ons drieen! En ik denk wel dat we er alledrie in passen! Maar kom op zeg! Als we er alledrie in zitten, dan is er helemaal geen plek meer voor mijn knuffels!


Dus ik blijf gewoon lekker in de slaapkist liggen. Gewoon lekker de ruimte met mijn knuffels en mijn echte eigen hoofdkussentje!

Nou, allemaal een lebber van Qienie! En voor vannacht lekker slapen! Hmmmmmzzzzzzz...


3 opmerkingen:

Bowie zei

Nou Qienie je heb helemaal gelijk hoor,zou ook niet met 2 mannen me bed willen delen en helemaal niet met me broer of vader.....kijk opgroeimams,zorg dan tenminste voor een lekkere vent voor mij en mijn knuffels....pffff ALLES moet je ze uitleggen,maar eh je kan natuurlijk ook die 2 eruit jagen en dan zelf MET knuffels dat mooie plekkie inpikken,tja tis een ideetje natuurlijk(kep niks gezegd he,dit is meiden geheimtaal maar dat snappie natuurlijk wel toch?)

Bowie zei

ja dit bovenste berichtje kwam van mij he (Ruby)

Stitch zei

Hahahaha Qienie jij bent toch een rare muts nu koopt je opgroeimama een mandje waar jullie lekker met ze'n drieen in kunnen en nu ga jij toch in de kist liggen,maare ziet er toch gezellig uit lekker alleen zo met je knuffels in die kist helemaal privee nou ben eigenlijk wel een beetje jaloers hoor maar ja dat snappen grote mensen toch niet hé

Natte lebbers van je zus Stitch+++