zondag 27 juli 2008

In memoriam Keizerinmoeder Nala


Dag lieve mamma,partner en bullekind
Dag lieve keizerinmoeder Nala

Het is vandaag een jaar geleden dat het noodlot jouw uit ons leven wegrukte. We missen je nog dagelijks. We zullen je nooit vergeten.



Je heb in je korte leventje alhier veel voor ons betekend. En nog steeds.En daar zijn we je dankbaar voor.

We houden van je.


Heel veel liefs en ooit zien we elkaar weer
Beau, Boris, Qienie, Barbara en Leo

http://www.aquadel.nl/rijkachterdedijk

2 opmerkingen:

Stitch zei

Dag Mams+++

Het is alweer 1 jaar geleden dat je ons heb moeten verlaten,maar mijn opvoedmama zegt dat ik niet langer verdrietig moet zijn want later zien we elkaar toch weer terug,wat dat betend weet ik eigenlijk ook niet maar ik zal maar flink zijn en goed luisteren wat ze hier vertellen.
Een hele dikke knuffel van mijn opvoedmama en ik moet zeggen dat je voor altijd een plaatsje in haar hart hebt +++++++ en een natte lebber van je dochter Stitch +++++

Tracy zei

Lieve lieve mam..

Ik weet nog dat vorig jaar vrouwtje 's avonds laat de telefoon opnam.. En niet veel later zat ze te huilen.. Later vertelde ze me dat jij was heen gegaan.. Lieve mam, Vrouwtje zegt nog dagelijks dat ik zoveel op je lijk.. Ik hoop t, Want jij bent de keizerin! Mijn mamma!
Dikke lebber Tracy