vrijdag 24 oktober 2008

Geopereerd

Ik, Qienie, ben toch niet voor het geluk geboren, hoor.

Ik moest vandaag alweer geopereerd worden. Ik heb namelijk al een lange tijd een bultje onder mijn voetje, tussen mijn twee teentjes in. Opgroeimamma dacht eerst aan een abces, dat ik er op het strand bv iets in gekregen had en dat ging ontsteken. Maar dat was het niet, want het bultje was hard en barstte ook niet open. Bovendien werd het steeds groter.


Opgroeimamma houdt niet van bultjes en dus liet ze dat vandaag weghalen. En ik dacht nog wel: wat leuk, zie ik die mensen in blauwe jasjes weer, krijg ik weer allemaal snoepjes! Maar toen gaf Opgroeimamma mij mee aan een assistent en dat was best eng allemaal en toen ik weer wakker werd zat mijn voetje in het verband met een speciaal schoentje er omheen.


Ik voel me nu best erg zielig en verward en moe. Het doet allemaal nog wel een beetje zeer ook. De mensen in blauwe jassen hebben ook mijn oren goed schoongemaakt en Opgroeimamma verteld dat mijn gehoorgang bijzonder nauw is en de huid wat verdikt en daardoor krijgen gisten wat meer kans om te irriteren. Ze hebben daarom ook een nieuwe oorcleaner meegegeven. Ik heb alweer een beetje gegeten en zelfs op een kluifje gekauwd. Lopen met dat gekke schoentje dat gaat nog niet erg. Maandag mag het verband eraf en over twee weken de hechtingen. Opgroeimamma vraagt zich af of ik het behendigheidsexamen op 8 november nog wel mag lopen. Het bultje wordt opgestuurd om te kijken wat het is. Duimen jullie mee dat het niet ernstig is?

1 opmerking:

Stitch zei

Ochhh lieverd ik vind het heel zielig voor je,maar je bent zeker niet voor het ongeluk geboren hoor.
Je hebt gewoon een beetje pech......
Ik hoop dat alles snel weer goed met je gaat en dat je snel weer de oude Qienie bent.
Dikke knuffel van je grootste fan
jacqueline ++++++
en natuurlijk hele natte lebbers van het bullenspul he +++++++
Je grote zus Stitch