dinsdag 7 oktober 2008

Ik heb mijn buik er vol van!

Ja, echt! En vrouwjte is er zo klaar mee dat ik vandaag niet eens meer eten krijg!

Snappen jullie dat nou? Kijk, ik was echt niet fout, hoor. Ik heb die slordige baasjes gewoon geholpen, want ja, anders was het uiteindelijk maar gaan bederven, maar je krijgt gewoon stank voor dank!

Ik zal jullie vertellen hoe het echt zat, voor ze straks hier vertellen dat ik gewoon een boeffie ben en altijd en eeuwig maar aan eten denk. Dat is natuurlijk helemaal niet zo, bij jullie toch ook niet? Dus hier komt mijn verhaal!



Baasjes hebben dus het verkooppunt van versvlees Carnibest voor Den Helder en omstreken. Vanmiddag kwam er weer een heleboel nieuwe voorraad, want de bodem van de vriezers was in zicht. Maar omdat vrouwtje het principe van first in first out wilde hanteren haalde ze de oude voorraad even uit de vriezer en als de nieuwe voorraad erin lag, dan ging deze er weer boven op.

Maar wat denk je? Ze had gewoon een rolletje vergeten! Ja, dat wist ze niet, want ze was veel te druk met haar werk en het rolletje lag natuurlijk ook nog een beetje verstopt. Ik moest er wel wat moeite voor doen (de garage waar de vriezers staan is voor ons afgesloten met een hek) maar ik zou Boris niet zijn als ik er niet toch in geslaagd zou zijn om dat rolletje voor haar op te ruimen. Was wel een beetje koud hoor, die carnibest en het viel ook niet mee om het kilootje vlees van de verpakking te voldoen, maar het is me gelukt!

Dus ik heb nu lekker mijn buik vol en vrouwtje hoeft niet bang meer te zijn dat haar vlees bederft en de garage vol maden komt!

Nou ik ga weer even uitbuiken, want daar heb ik nog wel even werk mee!

Groeten van jullie boeffie!

3 opmerkingen:

Bowie zei

Nou broer dat heb je weer mooi voor elkaaar,als je nou maar niet keihard aan de schijt gaat van dat koude spul.....mag t vrouwtje nog gaan soppen ook!

Berry zei

aiaiai een kilo vlees! Grrrr ik had hetzelfde gedaan hoor! Ik krijg maar 2x per week vlees... maar ik ben ook tevreden met brokken hoor!

Boris zei

Oh maar ik vind brokken ook lekker, hoor, zelfs die van de katten! Of de legkorrels van de kippen... Ik vind alles eigenlijk wel eetbaar!


Maar het leuke is.....


Vrouwtje had ook nog twee zakjes met schapevet laten liggen. Ze dacht lekker hoog op de vriezers waar ik niet bij kan. Maar ik heb een beetje hulp gehad van de katten en die hebben een van de zakje op de grond gegooid dus jullie kunnen wel raden wat ik voor ontbijt had vanmorgen!


Overigens was ik niet helemaal compleet met mijn verhaal gisteren. Die kleine cream bully hier, die Iza, die heeft wel een beetje geholpen om die kilo carnibest weg te werken.

Vrouwtje zegt dat we er beide gisteren uitzagen of we al weken drachtig waren......

Ik heb trouwens nog steeds een beetje moeite met uitbuiken. Wel jammer, want we hebben vandaag lekkere verse penslap op het menu staan. Maar ik zit nog zo vol......