maandag 3 november 2008

Hmmmmm lekker

Vandaag ging mijn mama naar de brievenbus....en raad eens wat er inzat post natuurlijk en iets voor Mij want er stond Stitch op de enveloppe.
En nieuwschierig dat ik was,en wat zat erin een mooie kaart en een raar ding ik dacht eerst dat het iets om te spelen was tot er een stukje vanaf brak,ik vond het eerts raar maar proefde er eens aan en toen vond ik het toch wel heeeeel erg lekker hoor.
Dus het was iets om te knabbelen en om te lezen.
Leuk hé en dat kreeg ik van tante Barbara en Ome Leo nog voor onze verjaardag.
Het zijn eigenlijk mijn opvoedouders maar mama vind tante en oom veel leuker klinken.
Lief vind ik dat en daarom wil ik ze ook bedanken met een heel natte lebber van mij
en van Nonja want die heeft ook mee gesmuld en een dikke knuffel van mijn mama en papa.
En de bruintjes wil ik ook niet vergeten ++++en natuurlijk mijn Pa Beau,broer Boris en zus Qienie ++++++

Het kleine maar oo zo dappere Stitchje

2 opmerkingen:

Bowie zei

hee die heb ik ook gekregen ,ja lief he!!

zulke pakjes mogen elke dag komen hoor!!

Anoniem zei

Daar heeft opgroeimamma geen geld en geen tijd genoeg voor, Bowie, hoe zeer ze je dat ook gunt!

Ik hoop dat jullie kleinigheidje gesmaakt heeft en dat jullie opvoedmamma´s en pappa´s de kaart ook erg leuk vonden!

Dag kanjers van me!