zondag 9 november 2008

Mamma Nala

Mamma Nala is een beetje terug bij ons.

Opgroeimamma en -pappa hadden van de werkgever van opgroeipappa voor Kerst 2007 een cadeautje gehad. Een soort van waardebon die ze mochten besteden bij een bedrijf naar keuze. Ze hadden nog steeds geen keuze gemaakt, maar nu dan wel. Ze hebben gekozen voor een bedrijf dat een foto op canvas kan printen.

En die foto dat is een foto waarop mamma Nala haar titel van Keizerin zo goed uitdraagt. Het canvas ´schilderij´ is wel een beetje groot (60 bij 90 cm) dus ze hadden wat moeite met een juiste plek vinden voor mamma´s mooie foto. Maar die hebben ze uiteindelijk toch gevonden en eigenlijk is dat wel een erg goede plek. Het is namelijk in ´ons hoekje´, namelijk bij onze bench en opbergplaats voor speeltjes en trainingsbenodigdheden.

Kijk, zo is het geworden:


En dit is de foto van mamma op canvas maar dan van dichtbij . Opgroeimamma vond het allemaal nog wel wat confronterend zoals ze zelf zegt, maar ze vindt het wel erg mooi en is er toch erg blij mee. Opgroeipappa uiteraard ook.

Pappa, Boris en ik vinden de foto ook erg mooi en zijn blij dat mamma, ook op deze manier toch weer een beetje bij ons terug is.

2 opmerkingen:

Bowie zei

prachtig,echt de mooiste foto van haar!
echt mooi XXX Mar

Stitch zei

Nou ja zeg zit mijn moeder alweer te snotteren,maar ik moet wel zeggen dat ik het een super mooie foto van onze mama Nala vind heel knap hoor.

dikke knuffel van onze jankerd en van mij natuurlijk +++++