zaterdag 3 oktober 2009

Daar ben ik ook weer eens!

Vrouwtje heeft weer een keer fotootjes van mij gemaakt en die wil ik natuurlijk wel met julie delen. Nou ja, natuurlijk... Zien jullie meteen weer dat ze me in zo'n stom roze tuigje hijst. Wat een raar contrast he, ik stoere Boortje in een Qieniekleur!



Mooie bullie ben ik he?



Ik vind mezelf al een echte dijkwachter, hoor! Ik houd alles in de gaten!


Als je klaar bent met foto's maken dan kan ik tenminste weer doen wat ik echt leuk vindt! En dat is dus niet poseren!

2 opmerkingen:

Bowie zei

Hee Boortje!!!

Ja kijk,je ben natuurlijk wel leuk he......maar dat roze he,tja dat verziekt het weer(h haa ha ha)

beetje jammer :)

maar goed,even serieus nu....echt ja nee echt,je ben bijna net zo knap als ik WWHOOUUUEEEHHHAAAAA!!!

Stitch zei

Ja knappe dijkwachter ben je hoor maar dat roze daar moet je opvoedmama toch eens iets aan gaan doe hoor
Dikke knuffel uit het belgenland ++++