donderdag 26 april 2007

Hee, dit is leuk, zeg, ons eigen stekkie op het web. Kunnen we leuk contact met elkaar houden! Ga ik meteen doen:

Hee broeders en zusters, gefeliciteerd met jullie halve jaar!

Wat worden we alweer groot, he? Helaas heb ik vandaag een offday. Ik ben helemaal niet lekker. Qienie was ook niet erg lekker, maar die loopt alweer rond of er niets aan de hand is, maar ik ben nog wel misselijk en het smaakt me ook allemaal niet meer. Ik ga maar lekker in het zonnetje liggen en wat rusten.

Gisteren waren we al bij tante dokter geweest en die heeft ons prikjes gegeven maar ik heb niet het idee dat het bij mij al helpt. Ik had me mijn halve verjaardag toch wel iets anders voorgesteld. Ik dacht: leuk, gaan we lekker wandelen en misschien wel naar de zee. Nah, ik heb opgroeimamma al horen zeggen dat juist ik maar lekker thuis moet blijven...

Ik denk dus ook dat ik net als jij, Tracy, geen gebakjes ga krijgen vandaag... Niet omdat mijn opgroeimamma en -pappa dat onzin vinden, maar vooral ook omdat de kans dat ik het uitspuug toch wel groot is, en dat is dus zonde, vinden ze.

Ik hoop maar dat die vervelende Qienie vandaag een beetje uit mijn buurt blijft. Ik wil nu eerst een beetje rust, gelukkig kan dat buiten goed in het zonnetje.

Lebbers NaBeaupupje Boris

Geen opmerkingen: