zaterdag 28 april 2007

niemand?

Ikkes ging zoeken naar berichten of het al beter ging met mijn broertje.. maar nergens staat wat.

Boris boef hoe gaat het met je???

Verder ging ikkes kijken of mijn andere broertje en zusje zich ook al hadden laten horen, maar nee.

Mamma deed vandaag toch wat raars met mij! Eerst met Dobby en toen met mij. Ze stopte ons in bad en ging nattige kriebbels in mijn oren doen, nouuu.
En daarna maar roepen: 'Wat ben je een mooie meid zo!'
Ikkes dacht alleen maar: 'Wat ben jij een rare mamma zo!' hihi.

Nou ikkes ga dutte en ikkes hoop snel wat te horen. en tot zondag!

dikke lebber van Tracy

1 opmerking:

Boris zei

Sorry, broer en zus, maar ik was de afgelopen dagen zooooo beroerd, dat ik helemaal nergens meer zin in had! Ik wilde niet eens meer eten.

Maar het gaat al weer een beetje beter met mij, hoor! Ik zal nog wel op het blog vermelden wat ik allemaal heb meegemaakt.

Ik had vandaag graag met jullie gespeeld, maar ik was nog niet fit genoeg, hoor.

Weet je al waarvoor jullie zo verzorgd werden, Tracy?