maandag 30 april 2007

Lekker in de grote mensenmand

Hee, eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat mijn grote broer Boris ziek is.

Volgens opgroeimamma en -pappa is het dan namelijk zielig om hem in de bench of de slaapkist te laten slapen en dus mag Borisje gewoon los in de woonkamer slapen en de diaree of plas of kots ruimen ze de volgende dag dan wel op zeggen ze. Maar ze willen niet dat als hij in de bench slaapt en hij houdt het niet en hij poept daar dat we er dan inliggen.

Maar als we dus lekker vrij in de woonkamer mogen slapen, dan ga ik lekker naar boven! Ja, ik ga een beetje beneden liggen bij die zieligerd. Da's niks, hoor, ga lekker achter pappa en mamma en opgroeipappa en -mamma aan! En dus heb ik al een paar nachtjes in de grote mensenmand geslapen!

Alleen mamma vind dat niet zo leuk. Keizerinmamma Nala ligt dus echt tussen opgroeimamma en -pappa in, die heeft het goed voor elkaar. Ze heeft soms zelf het hoofd op het kussen van opgroeimamma. Maar ik mag dus niet van haar naar de kussens lopen en ik moet bij pappa blijven op het voeteneinde. Maar dat geeft niet, de grote mensenmand is groot en overal heel erg lekker zacht.

Dus Borisje, maak maar niet te veel haast met beter worden. Ik lig goed daarboven!

2 opmerkingen:

Bowie zei

O Qienie wat ben je toch een bitchje,je arme broertje zo ziek,foei!

maarre stiekum wel lekker he!

Qienie zei

Joehoe, mamma vind mij toch wel een beetje lief! Ik heb vannacht zelfs naast mamma en tegen opgroeimamma gelegen, lekker met mijn kop op het kussen van opgroeimamma. Goed van mij, he?


En die domme Boris die blijft gewoon beneden liggen! In zijn eentje! Nou ik niet, hoor! Ik ga het vannacht weer proberen, lekker onder de dekens tegen opgroeimamma en mamma aanliggen. Wat kan een koningin zich nog meer wensen?