maandag 30 juli 2007

Prinses

Namens opgroeimamma vertel ik jullie dat onze mamma en onze zus Prinses vanmiddag gecremeerd worden. Morgen komen mamma en Prinses weer thuis. Opgroeipappa is een hele mooie plaats voor mamma en zusje aan het maken. Opgroeimamma wil jullie graag laten zien, hoe Prinses, ons doodgeboren zusje er uit ziet. Als jullie pappa's en mamma's de grotere foto's van Prinses via de mail willen ontvangen, moeten jullie dat even laten weten.




Dag lieve mamma, dag lieve zus, rust zacht, lieverds. Jullie krijgen een kus van Barbara en Leo en van ons, Beau, Boris en Qienie. Lieve mamma, moge je blijven regeren over ons kleine rijk achter de dijk en het grote rijk achter de regenboogbrug.


Lebbers Qienie

3 opmerkingen:

Tracy zei

Prinses je bent een prachtige meid!
Rust zacht lieverds.

Fijn dat jullie morgen thuis zullen komen.

Bowie zei

Je ben inderdaad een hele mooie meid,verbaasd me niets met zo,n mama en papa!
Heel jammer dat we maar zo kort(veel te kort) mochten genieten van Nala,maar de prinses en keizerin zijn samen en dat is een (kleine) troost.

rust zacht

Anoniem zei

Sorry dat ik nu pas reageer maar mijn pc is kapot en ik kom niet meer op het blog bij joni


Lieve prinses zo'n mooie meid mocht het levenslicht niet aanschouwen....jammer want anders was je net zo knap als de rest van je broers en zussen geworden.
Maar nu ben je samen met je moeder daar aan de Regenboogbrug...we zien ons later terug schoonheid.