vrijdag 16 januari 2009

Help! Het wordt hier zo vol!

Kijk, ik weet wel dat wij, Fransjes, heel erg leuk zijn en voor sommige mensen verslavend. Maar kan iemand ons vrouwtje van die verslaving afhelpen en baasje vertellen dat ie geen teefjesmens moet zijn, maar gewoon een echte man en meer tegengas aan vrouwtje moet geven, want, kijk nou wat of nee wie we er sinds gistermiddag bijhebben:


Weer een koetje en weer een bruintje! En ze zijn niet te logeren ofzo. Nee, ze gaan blijven! En we zijn al met zijn zessen! En nu dus met zijn achten! Ik vind het nu best een beetje vol worden, hier.

Oh en ze heten Eva (dat is het koetje, maar ik noem haar liever speenvarken want ze krijst echt enorm als ik haar zachtjes probeer te vertellen dat ik best wel groot, stoer en sterk ben...) en Noa. En ze zijn 12 en 19 weken.

2 opmerkingen:

Bowie zei

Babs, je ben knettergek!!!


Maar wat zijn ze leuk!!
Van harte gefeliciteerd met deze mooie kanjers!

(Borisje,hier is t rustig hoor,kom maar)

Stitch zei

Sjonge jonge Barbara kon ik maar met je ruilen ik ben stik jaloers nu en dat bontje vind ik geweldig maar ze hebben alle 2 zo'n mooi snuitje bahhhh 8 bullen ik kan wel huilen......
Nog gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst ++++++
groetjes
jacqueline