donderdag 22 januari 2009

In de lappenmand


Blegh, ik ben niet lekker. Ik heb de hele nacht overgegeven en alles doet me zeer. Ik heb geen trek en ik voel me hondsberoerd, maar ja ik ben dan ook een hond.

Dat 'stopverfgekleurde' teefje Iza was eergisteren al niet lekker en ik denk dat zij mij aangestoken heeft. Boyo, dat andere bruintje, is vannacht bij oppasmamma begonnen met spugen en Boris heeft zonet ook zijn maaltijd van gisteravond naar buiten gewerkt.

Dus nu zijn we al met zijn vieren ziek. Hopelijk blijven pappa, mijn grote vriend Baloo en die twee pupkinders, bespaard van de griep. Willen jullie ons een beetje beterschap wensen, want dit is helemaal niet leuk.

2 opmerkingen:

Stitch zei

Achhhh wat zielig Queens zeker wens ik jullie allemaal snel van harte beterschap,en ik zal ook nog een kaarsje voor jullie branden.
Laat jullie maar lekker verzorgen en knap maar heel snel op.
Dikke knuffel van jacqueline en een natte lebber van je zus +++++++

Bowie zei

Heel veel beterschap gewenst hoor!
Laten jullie je maar lekker verwennen door het vouwtje.

Groetjes van broer Bowie