donderdag 1 januari 2009

Smakelijke Oudjaarsviering

Hallo, broeders en zusters! Hoe zijn jullie oud en nieuw doorgekomen? Hier was alleen pappa tijdens al dat geknal na 12 uur wat onrustig. Snap ik nou niets van, he, hij heeft al zoveel oudjaarsvieringen meegemaakt, hij moet toch het goede voorbeeld geven, niet dan?
Maar gelukkig hadden Qienie en ik en die bruintjes nergens last van.

Ik vond al dat geknal en al dat siervuurwerk wel erg goed uitkomen eigenlijk. Baasjes gingen namelijk buiten staan kijken en waren de schaal met oliebollen vergeten. Maar ik natuurlijk niet...

Altijd lekker, zo'n gestolen oliebolletje.

Nou ik wens jullie ook namens mijn baasjes en mijn zusje en de bruintjes een goed 2009 waarin dromen mogen uitkomen en wij Fransjes weer erg verwend worden!

3 opmerkingen:

Stitch zei

Heee broer wij zijn het oude jaar ook heel goed door gekomen,alleen die stomme mechelaar bleef maar blaffen maar ik was heel cool hoor en Nonja ook maarja die is dan ook doof he hihihi en sharkey is ook al doof van ouderdom dus nergens geen last van o,ja en oliebollen hebben wij ook gehad lekker zeg en mijn mamma heeft ook een speciale wens en ze hoopt dat die zo vlug mogenlijk uitkomt......maar het is een speciale kleur zegt ze.....dus nog effe zoeken.
Ik heb geen idee wat ze er mee bedoelt......jullie ?
Allemaal de beste wensen en dat al onze dromen of wensen mogen uitkomen.
Dikke knuffel van jullie zus Stitch ++++++

Boris zei

Oh als vrouwtje zo geheimzinnig doet, berg je dan maar hoor. Had die van ons vorig jaar ook en mooi dat we nu met zijn zessen zijn!

En volgens mij zou vrouwtje onze roedel nog wel groter willen zien! Want ze zegt van 1 naar 2, van 2 naar 4, van 3 naar 6 en van 6 naar ....12! En dan zegt ze dat het een grapje is, maar ik weet het zo net nog niet met die vrouwen!

Weet je wat het met ons is, zussie, we zijn gewoon veeeeeeeel te leuk!

Ik heb dat imago toch echt proberen te verbreken, maar het lukt zelfs mij niet!

Berry zei

Hier ook alles okay gegaan hoor. Ik heb samen met de baasjes op het dakterras gekeken echt mooi joh! Maar bij die hele harde knallen floepte er toch bij mij een blaf uit haha.. en 's nachts mocht ik na 3x proberen toch een keer boven slapen.. toen was alles goed. Maar vorig jaar gingen baasjes vlak na de knallen op vakantie dus ik vrees dat ik binnenkort ook een reisje ga maken..