zaterdag 10 november 2007

Barbara Gefeliciteerd

Hartelijk Gefeliciteerd Barbara met de Mooiste en de meest geliefde bull Keizerin Nala.
Nala Gefeliciteerd lieverd je hebt voor altijd een plaats in mijn hart.

Ik moest het op het blog zetten want het is voor Nala want zij heeft de EERSTE prijs gewonnen en dat kun je niet voorbij laten gaan want dat komt haar toe.
Dat ze speciaal was dat weten we en dat zien we elke dag in onze pups,gelukkig.
En daarin blijft ze ook verder leven.
En zo heeft iedere pup wel iets van Nala,zowel Qienie ,Boris ,Tracy,Hugo,Bowie en Stitch de NaBeau's.

Alllemaal een dikke knuffel van jacqueline,tonnie,stitch,nonja,xena en sharkey en bijna vergeten ook nog van michael en sidney

2 opmerkingen:

Bowie zei

Helemaal mee eens!
Nala als je mee kijkt van boven,dikke kus!!

En Babsje gefeliciteerd hoor :)

Anoniem zei

Dank jullie wel, ook hier!

Ik kwam vandaag op een site met namenbetekenissen en weet je wat Nala betekent?

Succesvol!

Nou dat was ze in deze verkiezing zeer zeker. Hartverwarmend om te zien dat zoveel mensen die haar nooit in het echt hebben mogen ontmoeten ook zoveel voor haar konden voelen.

Nala was peciaal. En ze heette niet voor niets keizerin. Als ik heel eerlijk ben, dan verdient ze het ook, zelfs na haar dood, om een keer bull van het forum te zijn.

Dag lieve Nala, je wordt zo gemist maar nog zo gewaardeerd. We houden allemaal van jou!

Kusjes van mij en lebbers van je kinderen en pappa Beau!