woensdag 28 november 2007

Mijn staart gaat eraf!

Nah, ik denk dat jullie baasjes ook wel eens gezegd hebben: die oren die kunnen er wel af, je luistert toch niet! Ik kan niet kwispelen en wat denk je? Nu laten opgroeimamma en -pappa mijn staart eraf halen! Op 5 december! Ik dacht dat je op 5 december cadeautjes kreeg van die man in dat rode pak, toch niet dat je dingen moest weggeven!

Maar ik heb wel last van mijn staartje en dat is volgens opgroeimamma- en pappa niet goed. Dus moest ik mee naar die mensen in blauwe jassen waar we geboren zijn en die maakten een foto van me. Ja een heel andere dan opgroeimamma altijd maakt, eentje van mijn binnenste, en nu zeggen ze dat het puntje van het krulstaartje de verkeerde kant opgroeit en dat mijn staartje in mijn lichaam verdwijnt en dat dat heel erg is. En dat ik met een korter staartje nergens geen last meer van heb.

Ik vind het allemaal maar eng, hoor. Ze zeggen dat ze er ook nog voor gaan zorgen dat ik nooit mamma zal worden. Dus dat ik ook nooit meer loops word. Dat vind ik niet erg met die kerels hier in huis.

Nah, ik wacht het allemaal maar weer af.

Lebbers van The Good The Bad and The Qienie

1 opmerking:

Anoniem zei

nou meisje,dat heb je weer lekker voor elkaar,jij weer.....

ik vind t ook niet echt een sint kadootje hoor(maar als je heeeeeeel zielig gaat kijken als t allemaal achter de rug is,ja dan krijg je misschien toch wel iets heeeeeeel lekkers)

heel veel sterkte alvast en vette lebbers van bootje en spillenbeen