zaterdag 24 november 2007

Qienie de strandjutter

Afgelopen maandag gingen we met opgroeimamma een lekker lange wandeling maken. Ook over het strand. En ik heb toch zoiets moois gevonden! Ik heb er wel een kilometer lang mee moeten sjouwen, maar ik heb dat ding wel mooi mee naar huis gekregen. Opgroeimamma was helemaal een beetje gepikeerd, want ze zegt dat ik op de training geen speeltje wil oppakken en nu deed ik het zelfs heel goed. Maar dat snapt ze ook niet, he? Op de training moet ik het speeltje naar haar brengen, ja dat doe ik natuurlijk liever niet! Ik houd het liever zelf en dat kon met deze strandvondst want opgroeimamma wilde die niet hebben.
Opgroeimamma zegt dat het een onderdeel van een koffiekan ofzo is. En opgroeipappa noemt mijn strandvondst ´vies ding´ maar hij heeft gewoon geen smaak!


Hmmmm, dat smaakt toch veel beter dan die rare Nylabones die we ook hebben om op te kluiven! Dit is veel beter. Hmmm dubbelzout!


Jammer alleen dat ik altijd op mijn hoede moet zijn met mijn strandvondst. Pappa en Boris willen hem ook graag hebben om op te kluiven. Maar hij is toch echt van mij!

1 opmerking:

Bowie zei

He? zit je nou op zo,n plastic ding te kauwen,nou jaaaaa,nee je kan beter op een botje knabbelen hoor zus,ja die zijn wel niet zo lekker zout,dat dan weer niet...ben wel beetje jaloers hoor dat jij zo lekker dicht bij het strand woont,wat een luxe!
lebbers van je broer bowie