maandag 3 maart 2008

De Nabeau zit




ZO WAS HET TOCH?

2 opmerkingen:

Bowie zei

HA HA HA HA AH AHA
GEWELDIG die kop!!!
JA JIPPPPPIEEEEEEEE,Huug baby, JIJ heb ook zo,n chagerijnige kop! Geweldig!!


Maar vrouwtje vind je echt wel een knappert hoor,en die ,,zit,, nou jaaaa,accepteren we ook wel joh!
Groeten van je broer Bowie

Qienie zei

Yeaaaaah! Bijna goed!

Dat zoveel mogelijk achter op je kont zitten, dat is helemaal perfect (ik kan het inmiddels NOG makkelijker omdat ik geen staartje meer heb dat in de weg kan zitten hihi) maar voor het mooie zou je je achterpoten tussen je voorpoten door moeten steken!

Maar dit is ook een echt NaBeauzit hoor!

En het is dat je mijn broer bent, anders zou ik maar wat graag met jou daten, hoor!

Eigenlijk ben ik best wel trots, zeg, op mijn broers (pssst, niet zeggen, hoor tegen Boris), jullie zijn allemaal spetters!