zaterdag 1 maart 2008

Groot en sterk

Zal ik jullie eens laten zien waardoor ik zo mooi, groot en sterk word?


Kijk, hierdoor:


Ja, eigenlijk had opgroeimamma dit gekocht voor pappa, maar die is al groot en sterk, die heeft het niet nodig, dus nu heb ik het lekker gepakt.
Hmmm, smaakt goed!


Ja en nu denken jullie natuurlijk dat je alleen door het eten al groot en sterk wordt. Nou, echt niet! Kijk je moet er natuurlijk wel wat voor doen! Gewicht heffen bijvoorbeeld en daar leent dit bot zich ook goed voor, hoor:


En nu allemaal ophoepelen, dan kan ik aan mijn figuur werken!












Ach, die Boor kan het allemaal wel mooi vertellen, maar de grootste reden dat ie dat grote bot heeft, is omdat ie weliswaar de grootste is, maar dan wel in hebberigheid!
Ik houd het wel bescheiden met mijn normale maat botje! Dat siert een dame!

1 opmerking:

Raafke zei

Jeee, Boortje. Jij hebt wel een heeeel groot bot gepakt.

Eet maar lekker op!

Knuffels (ook voor Qienie natuurlijk).

Oppasmamma