woensdag 14 mei 2008

Auw voet

Ik heb een auw voetje. En dat is opgroeimamma´s schuld. Enkele weken geleden stond ze op een losliggende plank, maar op het uiteinde. Dus dat andere uiteinde ging omhoog en tja, daar stond ik (oke, dat wist ze niet...). Toen ze van de plank afstapte, viel die terug en kreeg mijn linkervoetje dus die plank er bovenop!

Ik ben natuurlijk een hele stoere meid, dus ik heb wel heel vaak gedaan of er niets aan de hand was, maar het deed gisteren zoooooo ontzettend zeer dat ik er niet meer op wilde lopen. En mijn teentje was nu ook erg dik geworden. Dus toen moest ik naar die mensen in blauwe jasjes. Wel leuk, hoor, want daar krijg ik altijd lekkere snoepjes! Dus ik beste voetje voor gezet en ik ben vrolijk de kliniek ingestapt. Zegt opgroeimamma: en ik dacht dat jij een zeer voetje had! Jaaa, dat had ik ook, maar ja, ik ben best een bikkel, he!

Maar toen gingen ze aan mijn teentje zitten en dat deed toch wel heel erg zeer. Uiteindelijk moest mijn voetje op de foto. Wel een rare foto, hoor, eentje van de binnenkant van mijn voetje.

Opgroeimamma is blij, want er is niets gebroken. Wel zijn volgens die mevrouw in blauwe jas de weke delen van mijn pootje gekneusd. Het kunnen ook pezen zijn, maar dat is op de foto niet te zien. Maar nu krijg ik dus pilletjes. Van die lekkere, die ook nog pijn wegnemen! En dan moet het beter gaan.

Alleen nou mag ik van opgroeimamma niet meer met gehoorzaamheidstraining meedoen, en ik had nog wel volgende week examen!, en moet ik aan het lijntje uitgelaten worden, want ik moet rust nemen!

Nou ja, zeg! Ik heb wel een zeer voetje, maar ik ben toch wel drukke Qienie! En nou mag ik niet druk doen. Nah, ik reageer het lekker af op die bruine bullekinders die hier ook rondlopen. Is erg leuk en ze moeten toch weten dat ik de baas ben. Lekker puh!

Maar ik hoop vooral dat mijn auwvoetje snel van zijn auw af is...

3 opmerkingen:

Tracy zei

achh qienie toch! Probeer toch maar rustig aan te doen.. dan zal je zien dat het sneller over gaat! Heeft opgroeimamma ook gezegd hoelang ze je rustig wil gaan proberen te houden?

Qienie zei

Ja, maar liefst TWEE weken!

En ik ben net uit geweest, maar het was dus echt maar een heel kort rondje en nog aangelijnd ook!

Ik heb nog even gedaan of er niets aan de hand was, maar ze trapte er niet in... en het was ook wel een beetje moeilijk om vol te houden trouwens...

Maar misschien heb je wel een beetje gelijk. Ik wil straks net als pappa springen en rennen tijdens een behendigheidscursus en opgroeimamma was al bang dat dat niet meer kon, vandaar dat ze ook die fotootjes liet maken. Maar als mijn auw voetje straks niet meer auw doet en weer mooi slank is, dan mag ik vast toch gaan springen en door tunnels rennen!

Dus ik ga toch maar rustig aan doen. Ik ga maar in de zon liggen,daar is het wel weer voor!

Bowie zei

O meisje toch,dikke kus op je pootje hoor,en laat je maar verwennen!!Mar