zondag 25 mei 2008

Pappa

En nu we toch bezig zijn: ook een paar fotootjes van onze pappa!




Op de laatste foto staat pappa samen met Iza. Zij woont samen met twee andere van die bruinachtige bullies bij ons. Ze is wel lief hoor, maar ook pittig! En ze heeft een boomstam, euh nee, stamboom ofzo. Geen idee wat het betekent maar opgroeimamma zegt dat ze weet wie haar ouders en grootouders zijn.

Na, dat is bij ons toch ook zo! Ach, je snapt ze toch niet, he die tweebeners. Maar gelukkig zijn die bruinbullies wel erg leuk en het is hier wel erg gezellig. Want ze zijn net zulke erge boeffies als ik haha!

1 opmerking:

Stitch zei

Ja pa mooie meid is ze hé en die andere 2 ook,kun je ze nog de baas?
En een stamboom dat zegt mij ook niks ik weet toch ook wie mijn ouders zijn,dat ben jij en mama Nala en meer hoef ik niet te weten hé o,ja en dan is er ook nog een opa Spike dus informatie genoeg zegt mama.
Een hele natte lebber van je dochter Stitch