donderdag 22 mei 2008

Manwijf

Jahoor, dat stomme flitsding ging weer mee toen we uitgingen. En natuurlijk heeft ze van mij ook weer foto´s gemaakt. En weet je wat ze nu zegt, nu ze de foto´s terugziet? Dat de werknaam Beauteefje die ik als pupje had, niet slecht gekozen was en dat ik helemaal niet op een teef lijk, maar op een reu!

Want kijk, zegt ze:





`Dat is toch geen vrouwelijk hondje meer! Jeetje, Qienie! Je lijkt wel een manwijf! ´

Nou jaaaaa, zeg, ik ging alleen maar een beetje stoer staan omdat ik verderop een onbekende hond zag lopen!

3 opmerkingen:

Berry zei

Zo stoer sta ik zelfs niet!
Go Quinie!

Boris zei

Nou, ik ook niet, hoor broer!

Ik denk dat die foto gewoon vertekent. En jij en ik hebben de poten waarschijnlijk gewoon onder het lichaam staan en Qienie die spillebeentjes ernaast!

Wij zijn ook stoer, hoor! Let maar op, ik zal ook eens foto's van mij plaatsen!

Stitch zei

Ja Qienie ik heb dezelfde bouw als jij laat de mannen maar lachen maar wij zijn super ruig zegt mijn mama,alleen zegt ze dat ik qua snuit op je broer Boris lijk van de zijkant dan hé hihihi dezelfde blik.
Wat zijn we toch knapperds hé.
Natte lebber van je zus