zondag 25 mei 2008

Ik ook stoer!

Jaaa, want wat Qienie kan, kan ik natuurlijk ook!

Kijk maar, ik ben een jachtbulldog! Zie mij eens voorstaan! Als een echte pointer, heidewachtel en al die andere zogenaamd goede jachtrassen! Maar ik laat ze gewoon achter me! Ik ben een echte vogelvangredjager!Goed he!


Huh, wat zeg je opgroeimamma? Dat ik nooit zo hard kan rennen als die jongens. Maar dat hoeft ook niet hoor, ik ga gewoon zeevogels vangen. Oh en krabjes! Jaaaaaaa!

Lekker in het water lopen. Ja, dat is mijn grote hobby hoor: natte voetjes halen!

Eeeeeuh, zee, natte VOETJES zei ik! Liever niet wat anders!

Zo dat was het weer even! Ik zie Qienie dat nog niet doen, hoor, met die zee in de weer gaan! Dus ik vind dat ik net zo stoer ben als Qienie!
Tot de volgende keer en lebbers van mij!

2 opmerkingen:

Bowie zei

je ben t het ook helemaal he Borisje,knap en stoer!!!
mooie vent!

Stitch zei

Hee broer van me ik lijk dus ook een beetje op jou he van de zijkant dan we hebben dezelfde blik zegt mijn mama maar ik heb niet zulke prachtige ogen maar verschil moet er zijn toch.

Natte lebber van je zus