maandag 18 februari 2008

Bij de dokter

Ik moest vandaag weer naar de mensen in blauwe jassen. Bij het litteken van mijn staartamputatie kwam namelijk nog een hechting naar buiten, en opgroeimamma had daar ook twee bultjes gezien en de dokter noemde die abcessen. En toen kreeg ik van haar een prik met antibiotica zodat die vieze bultjes vanzelf weggaan.

Die prik vond ik niet zo erg, maar ik heb wel geschreeuwd en gejankt hoor! Neeeeeeh, niet omdat ze me pijn deden, maar ik werd zomaar van opgroeimamma meegenomen en dat vond ik toch ENG!

Oh, en ik vond dat gefriemel aan dat wat eerst mijn staartje was, ook niet echt leuk, dus ik heb lekker spontaan mijn anaalklieren geleegd bij de da en haar assistente! Lekker puh!

Volgens opgroeimamma was dat janken geen dapper iets, maar ik vind dat met die anaalklieren best wel een stoere actie van mezelf, hoor! (maar ja, ik had dan ook mijn roze halsbandje om...)

2 opmerkingen:

Bowie zei

JJeeee wat zullen ze blij met je zijn geweest zus,die klieren stinken toch zo!!!!
Goed gedaan hoor

Stitch zei

Goeie aktie van je hihihi ben je daar ook weer vanaf en daar zal het wel gestonken hebben hé zus.

Je grote kleine zus stitch