maandag 18 februari 2008

OP de bench... de nieuwe favoriete stek van Hugo

ja wat nou?


4 opmerkingen:

Boris zei

Hee, wat knap van jou, broeder!

Maar ja, er liggen ook lekkere kussentjes op de bench en je kan zo wel alles goed overzien, he? Ik geef je groot gelijk dat je daar bovenop klimt.

Ik denk trouwens dat broeder Bowie ook nog wel zal reageren...

Anoniem zei

Wat ben jij een knappe vent geworden, Hugo, je hebt al net zo´n brede kop als Boris! In het nest deden jullie al wedstrijdjes wie het grootste en zwaarste werd. Ik weet nog steeds niet wie er gaat winnen...

Groetjes en knuffel van Opgroeimamma

Bowie zei

Hee wat leuk,dat doe ik ook ,OP de bench ligt veel lekkerder toch??

familie tik(duidelijk :)

Stitch zei

Wat hebben jullie toch met die bench,maar wel een leuke foto van je broer het is te zien dat we familie zijn Bowie die heeft daar ook al zijn plekje en ik lig lekker op een kastje met kussentje in de zon.

Lebbers Stitch