woensdag 6 februari 2008

Roze is OOK stoer!

Net als Bowie heb ik dus ook een nieuwe halsband gehad! Jawel, in een echte meidenkleur, namelijk ROZE! En met hartjes, want het is een Valentijns halsband. Menig meisjebulletje zou nu natuurlijk heel blij zijn, maar ik ben toch een stoere Qienie, hoor. Dat past toch eigenlijk helemaal niet bij mij? Kijk dan...

Ik vind dat geposeer al zo stom, he, vooral als Boris in de buurt is. Het is toch veel leuker om Boortje te pesten dan voor dat gekke klikding te gaan zitten met een roze bandje!


Haha, ik had al meteen Boortje zijn oor te pakken! Kijk hem eens roepen bij pappa om hulp, maar die doet lekker niets! Net goed!


Jaaaaa, Boeffie! Daar heb je niet van terug! Jij dacht natuurlijk ook dat ik een watje was, met zo´n bandje! Nou echt niet!


Kijk dan! Onze Boor is juist het watje! Ik heb hem zelfs al bijna op de rug!


YEEEAAAAAH! Overwonnen! Zie je wel! Ik wil ook zo´n doodshoofdhalsbandje! Past vast veel beter bij mij! Vinden jullie ook niet?

Zullen we ruilen, Bowie??

2 opmerkingen:

Bowie zei

Nou zeg Qiens het schaamrood staat mij op de kaken hee,wat een stoer wijffie ben jij seggg WouW....
ik zou dat toch echt niet zomaar durven bij me grote broer,nee ben diep onder de indruk ,zal je nooit meer ,chineesvrentendedwergbulletje noemen,.Ik hoop niet dat Ruby dit ziet want dan ben ik helemaal de sjaak natuurlijk,die loopt al te gillen ,,girlpower,,! Je ontdane broer Bowie

Bowie zei

....wil ik ook..... gneh gneh gneh



groeten Ruby