zaterdag 2 februari 2008

Ik heb ook altijd pech

Nou, broeders en zusters, ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben niet voor het geluk geboren, hoor!

Ten eerste ben ik niet de mooiste volgens opgroeimamma, toen werd ik loops en ook nog eens schijnzwanger en toen moest mijn staart eraf. Bijna drie weken terug ben ik gegrepen door een heeeeeele grote reu op de training en heb ik twee weken met een shirtje aangelopen omdat pappa en Boris anders steeds mijn wond openlikten en vandaag ontdekte opgroeimamma dat ik ook nog eens een voortandje kwijt ben!

Nah, ik heb gewoon altijd pech!

2 opmerkingen:

Bowie zei

ach gossie quienie toch! hoe krijg je het toch allemaal voor elkaar? nou dikke kus hoor!

Stitch zei

Maar zusje toch ik zal aan mijn mama vragen of ze haar valse tanden opstuurd ze heeft er nl ook 2 dus dan heb je altijd 1 reserve en dan zet je die maar op de plaats hihihi

dikke lebber stitch