donderdag 14 februari 2008

Dijkwachters

Opgroeimamma heeft vandaag weer foto´s van ons gemaakt op onze dijk. Wat vinden jullie van ons? Zijn we stoer genoeg om pappa straks op te volgen als dijkwachters?

Dit zijn de foto's van mij:

Bovenaan de trapopgang:

Op de dijk zelf:


En natuurlijk nog mijn stoere hoofd! Jaaa, met een hele serieuze blik, he?
En dit zijn de foto's van Boris.

Eveneens op de trapopgang:
Stoer is hij, he?

Maar hij kan ook heeeeeel zwoel kijken, hoor. Kijk maar:
Nou, wat denken jullie? Is de dijk veilig in onze pootjes, of moet Borisje juist veel bozer gaan kijken?

4 opmerkingen:

Bowie zei

NEEEEEE jullie kijken precies goed!

Kep t altijd gezegd,,laat die kleine Qienie maar schuiven,dat wordt nog eens een ,,boss lady,,!

En ach Borisje ,mooie vent, van jou krijgen we toch nooit genoeg? Die blik,smelt smelt...........

maar mis wel een beetje Beau,DE stoere man( al dat jonge grut is wel leuk natuurlijk,maar er gaat toch niets boven een echte vent) dikke kussss

Stitch zei

Nou Qienie mijn mama heeft 2 keer moeten kijken of het niet je vader was hihi je hebt de blik van je moeder en de bouw van je vader prachtig en heel stoer en je broer ziet er veels te lief uit hij moet eens heel boos kijken dan is hij misschien ook zo stoer als jij

Dikke knuffel van ons allemaal++++++

Berry zei

Hey joh die zus van ons is het stoerste van ons allemaal!

Qienie zei

Jee, ik bloos helemaal.... Wat vind ik dat leuk om te horen, zeg! Dank je wel hoor, Hugo! Daar ga ik Boortje lekker mee pesten!