zondag 16 september 2007

Drie maal is scheepsrecht!

Jaaaaaaa, ik heb het WEER gedaan! En dus eigen ik mezelf de titel Vogelvangredder van het Rijk achter de Dijk toe!

Jawel, ik zag er weer een! Een vogel in nood en dus heb ik heel hard gerend en de vogel gevangred! Ja, hij wilde nog wel weg van mij, hoor, maar ik heb wel even duidelijk gemaakt dat ik toch echt vond dat ik hem moest vangredden omdat het anders niet goed zou komen met hem! Moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel jammer vond dat ik daarbij een paar veertjes moest uittrekken!

Maar opgroeimamma heeft de meeuw van mij overgenomen. Ik nog een paar keer tegen haar opspringen want ik vond dat ik nog helemaal niet de tijd had gehad om de meeuw op wonden te controleren. Opgroeimamma zei dat dat niet nodig was, omdat ik ze anders wel zelf aan zou brengen! Nou jaaaah! Maar volgens opgroeimamma was hij niet gewond, maar wel zwak en of ziek en ze heeft hem gebracht naar het vogelasiel waar ze goed voor hem gaan zorgen!

Maar goed van mij, he! Dit is al de derde vogel die ik gevangred heb!

Ik vind dat ik mezelf best wel Vogelvangredder van het Rijk achter de Dijk mag noemen!

(Opgroeimamma zegt dat ze bang is dat ik op een dag 'Seaugullslayer' genoemd wordt........)

2 opmerkingen:

Bowie zei

Wat ben je toch een rare zus!!
zit achter vogels aan,luister nou naar mij,dat doen katten!!
Dan zie ik je weer met een baard(!!!!!)ik weet niet wat jouw moeder je voor eten geef maarre zit er iets in ofzo??
Groet je (ietwat beschaamde) broer. :)

Nee hoor Qien!! gewoon lekker doen wat je leuk(eigelijk moet je zo,n rood badpak aan he,net als die Baywatch figuren!!!:) :)

Stitch zei

Die vind ik goed Baywatch babe was dat niks voor jou Queens hahahaha ik zie het zo voor me.
Nee jong niet doen maar lekker meeuwen blijven vangen terwijl je opvoedmamam denkt dat je ermee wil spelen maar wij weten wel beter hé.Is toch lekker als je levende barf kunt krijgen vers van de pers hahahaha


Dikke lebbers van je zus stitch++++
en een dikke knuffel van mijn mama