maandag 17 september 2007

Volwassen

Opgroeimamma is supertrots op mij! Ze zegt dat de laatste NaBeaupup vandaag eindelijk een volwassen hond is geworden. Ja en ze doelt op MIJ!
Vind het wel een beetje vreemd, hoor, dat volwassen worden. Ik voel mij gewoon als altijd, gewoon Qienie! Vind het alleen een beetje raar dat ik nu ineens rode stipjes achterlaat waar ik gelegen of gezeten heb. Oh ja, en pappa wil steeds aan me snuffelen!

Ik vind andere reutjes wel leuk en ik ben ook wat meer gaan plassen. Ja, want dan weten ze waar ik woon en wie ik ben. Misschien maak ik nog wel meer vriendjes!

Opgroeimamma zegt dat ze me uit logeren gaat brengen, want ze wil geen hitsige heren in huis en geen puppies! Ja, nou dat laatste heeft ze nu toch niet meer nu ik volwassen ben geworden?

1 opmerking:

Anoniem zei

ach gossie,de heren worden wild en jij word eruit geknald NOU dat zou ik dus nooit nooit pikken he!!

Althans, hoop dat mij moeder mij er niet uit gooi(ze zeg altijd dat ik zo fel ben)....maar je moet toch wel als alleenstaande knappe jonge dame?
XXX

Ruby