donderdag 6 september 2007

toch maar even vertellen

Ik moet jullie toch het een en ander vertellen.

Pas geleden schreef ik in een 'pluk de dag-topic' op het ladybirds forum, dat mijn relatie aan een heel dun draadje hing. Inmiddels is dat draadje geknapt.
Roy en ik zijn uit elkaar. Voor ieder die ons persoonlijk kende een grote schok. Het was over tussen ons. We zijn dikke maatjes maar niets meer. en daardoor had dus juist niemand wat in de gaten want we vermaken ons prima. Maar dit is niet hetgene waar je je relatie op door zet.

Op dit moment wonen we nog in 1 huis. Echter ben ik hard op zoek voor een huis. Per 1 okt zal ik hier zoiezo niet meer wonen.
Roy is volledig aan het in storten. Ik leef op de automatische piloot, maar ook ik merk dat ie soms wat kuren krijgt. De hondjes gaan met mij mee.

In het begin was het probleem dat ik meer moest werken, maar wist nog niet waar ik kwam te wonen, dus kon ook nog geen werk zoeken.
Inmiddels weet ik dat ik voor 99 procent zeker in spijkenisse zal blijven wonen. Nee ik heb nog geen huis, maar ziet er positief uit.

Sinds dinsdag heb ik werk erbij gekregen. Ik heb een contract naast mijn zaterdag contract bij tnt gekregen. Dit gebeurd zelden, maar het is dan ook wel een tijdelijk contract. Maar ik heb iets!
Bij elkaar komt het er op nee dat ik zo'n 40 uur per week zal gaan werken en toch van 12 tot 15 uur bij de hondjes kan zijn en 's avonds ook.
Ik plaats nu al vrij weinig, straks helemaal. Ik heb natuurlijk niet 1,2,3, internet. Jullie horen het wel wanneer ik verhuis.

Dobby en Tracy zijn trouwens de laatste 2 dagen wel verrast dat ze voor zevenen 's morgens al buiten stonden om uit te gaan hahaha!

groetjes Joni

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja het kwam voor mij ook als een schok toen je het vertelde. En het is ook niet niets. Maar je weet wat ik vanmiddag gezegd heb, he? Doen hoor, heb ik bij jullie ook steeds kunnen doen: dat uithuilen.

Neem de tijd voor jezelf, Joni. Natuurlijk is het nu allemaal nog moeilijk en raar en anders, maar het zonnetje schijnt straks ook weer voor jou en ook voor Roy hoor.

Knuffels van ons
Barbara en Leo

Anoniem zei

Hee Joni wat een treurig bericht is dit...........
Zonde,maar ja,wat niet gaat...
sterkte ermee(allebei)
dikke knuffel! Ruud en Mar

Anoniem zei

Ja joni wat kan ik hier aan toevoegen alleen dat het jullie alle 2 goed gaat en dat er toch weer betere tijden zullen aanbreken hoor ik ben diezelfde weg gegaan en er heel goed uitgekomen,dus niet met je verdriet blijven zitten maar uithuilen zoals al gezegt is.
Ik wens jou en roy het aller beste.

dikke knufel van ons allemaal
Jacqueline