dinsdag 11 september 2007

Een dag uit mijn leven..

Zo ziet een gemiddelde dag van mij eruit, ben benieuwd of jullie dingen herkennen...

Als om een uur of half 8 de deurtjes van mijn bench open gaan (daar slaap ik nog steeds in... mij best, anders heb ik geen rust 's nachts!) blijf ik eerst altijd nog even liggen.. eerst flink rekken en strekken en dan kom ik er eens langzaam eruit. Eerst worden mijn oogjes schoongemaakt want in de hoekjes zit allemaal viezigheid van het slapen.
Dan gaat er babyolie tussen mn oogplooien (bleh!) en ik ben weer helemaal fris voor de dag. Als de baasjes ondertussen douchen en ontbijten ben altijd heel druk met het schoonmaken van mijn poten (standaard hoor ik dan een paar keer Hugo niet doen maar daar trek ik me niets van aan..) Dan is het tijd voor eten! Jah! Mijn favoriete bezigheid... Ik schrok het weg, laat een flinke boer en dan is het tijd voor de 1e wandeling! Deze is 's ochtends altijd hetzelfde.. zucht.. naar de markt die ze aan het opbouwen zijn. Ik krijg hier en daar een brokje en speel even met mijn maatje Benno (ook een Franse van wel 18 kilo!!!).

Overdag ben ik vooral heel druk met mijn bal (die piepende hebben ze van me afgepakt.. ze werden er helemaal gestoord van!) en bot. De bal wordt altijd verstopt en dan moet ik gaan zoeken. Verder is uit het raam kijken echt een van mijn favoriete bezigheden.. er is ook zoveel te zien. Uiteraard gaan we nog een paar keer wandelen en soms naar het park.

's Avonds ben ik een echte vrijkont! Ik mag inmiddels soms op bank (was streng verboden maar haha het is me toch gelukt..) Beetje spelen met de baasjes (hoe liggen de dames in de buurt Hugo..?? en dan moet ik op mn rug gaan liggen haha).

Om 22.00 uur gaan bij mij de lampen uit. Dan kan je alles met me doen.. ik ben dan doodmoe! Meestal val ik op schoot in slaap maar dan moeten we nog even naar buiten voor een plasje.. heb ik echt geen zin in dan! Een diepe zucht als ik eindelijk in bed lig en al snurkend de nacht doorslaap.. wat een leven!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens mij heb jij best een makkelijk leventje, he, Hugo?

Maar om 22:00 uur de luikjes al dicht? Toen jullie een week of 6 waren, toen waren jullie allemaal een dagje ziek en toen begon jij om 22:30 ineens alles uit te spugen!En toen had ik de dierenarts gebeld en toen mocht ik je nog wat druppeltjes geven tegen de misselijkheid en daar knapte je zooooo snel van op dat ik tot 02:00 uur 's nachts heb moeten wachten tot jullie uitgespeeld waren hihi.

Dus eigenlijk was je toen nog een nachtbraker.

Maar je broer en zus hier zijn 's avonds na 22:30 uur ook niet meer zo heel aktief. Alleen als we zeggen 'Plasje doen?' dan rennen ze heel hard door het hondenluik naar buiten (maar of ze zo snel naar buiten rennen om echt een plasje te doen, dat betwijfel ik ten zeerste...).

Ik zal de bullen vragen of ze hun dagindeling ook willen opschrijven.

Maar een Fransje van 18 kilo? Wauw, die moet dan wel zo groot zijn als Dobby denk ik.

Bowie zei

Jeetje jongen wat een zwaarleven heb jij in dat Amsterdam zeg.....(maarre wel knap dat je op de bank mag nu,eg knap!)
Enne wat zijn dat voor rare buurvrouwen die op hun rug liggen dan???,die ken ik helemaal niet.....wel aardig van ze dat ze op hun rug liggen als jij langskomt,doen ze hier eg nie in dat stijve Ridderkerk....O en qua kilo,s gaan we gelijk op zeg me moeder,nou ja lekker belangrijk he.
Maar word jij nou ook uitgescholden voor ,,puber,,?? Wat dat nou weer is...???
ps
Waar is die markt met al die lekkere hapjes? DAAR wil ik ook wel ff wandelen hoor!
de mazzellllll
Bowie

Stitch zei

Wat heb jij een zwaar leven daar in amsterdam zeg,en wat ga jij vroeg slapen luierik.
En die buurvrouwen wat jij hebt liggen die echt zoals wij soms op onze rug liggen zo?Dat is toch geen gezicht hoor raar volk is dat daar dan.
Ik ga lekker heel laat slapen met mijn mama en nonja en ik slaap in bed hoor,ik vind het heel goed van je dat je lekker op de bank mag liggen maar dat verdienen wij toch ook vind je niet!!!
Zo dat was het voor vandaag broer een dikke knuffel van mijn mama en een natte lebber van je zus stitch++++++