maandag 24 september 2007

Ik kan het ook: vangredden!

Dat was ik nog vergeten te vertellen. Maar ik heb vanochtend ook gevangred! Een scholekster dit keer! En zonder hulp van Qienie, goed he!
Opgroeimamma heeft de scholekster weer naar het vogelasiel gebracht! Die zullen wel blij met ons zijn, he, denken jullie ook niet? Oh ja, opgroeimamma zegt dat ze vrijwilligerswerk in het vogelasiel gaat doen. En ze zegt dat ze het asiel dat wel verschuldigd is. Ik weet niet wat ze ermee bedoelt, maar ik ga gewoon door met vangredden, hoor!

1 opmerking:

Bowie zei

wat hebben jullie toch met die vogels???
kijk wij vinden het wel leuk hoor zo,n gevleugeld ding,maar om nou een beroep ervan te gaan maken....
weet je wat nog leuker is??? katten opjagen :)
we krijgen wel meteen een grote mond van het vrouwtje,maar ja,was toch ff leuk :)
alleen de laaste keer gingen Ruby en ik ook op een zwarte kat af ,maar die liep helemaal niet weg!!!sterker die kwam gewoon naar ons toe,ja ik werd helemaal wild natuurlijk(ik was wel aan de riem,helaas)totdat het vrouwtje zei, Schele,das Cloe!!Is het ons eigen kat ha ha ha ha(ja wist ik veel,s,avonds zie ik het toch niet helemaal zo goed geloof ik....maar ik kan wel gillen,ook knap,toch???)