zaterdag 23 juni 2007

Einde aan de thuisjacht :(

Kijk, mijn grote passie is kraaien jagen. Maar dat is best lastig en daarom was ik ook erg blij dat we thuis kippies hebben! Jaaaaaa, daar kan je goed op oefenen als je jachtvaardigheden wilt verbeteren.

Maar het is over :(. Ik mag geen kippies meer jagen van opgroeimamma en -pappa en weet je wat ze daarom hebben gedaan? Ze hebben een gedeelte van de tuin afgezet voor die bruine rakkers en ik mag er niet in (en Boris en pappa en mamma trouwens ook niet). Vind het wel heel erg gemeen en ook heel erg dom van ze. Hoe kan ik nou mijn vogelredvangpraktijken verbeteren en uitproberen?

Een verdrietige Qienie

4 opmerkingen:

Bowie zei

SJEEEEEEEEESUSSSS
jij mag ook NIKS zeg!!

Boris zei

Nee, precies! Maar ik dus ook niet!

Want nu kan ik niet meer op zoek naar de eitjes. Ik heb er de afgelopen dagen echt heel veel gevonden en natuurlijk opgesmikkeld. Ik was natuurlijk niet zo dom als Qienie die de gevonden eieren heel (!) naar binnen bracht. Je moet gewoon een ei zoeken, oppakken en breken en smullen maar! Maar dat is nu ook al verleden tijd!

En 'vroeger' kon je ook de broodjes en ander lekkers dat aan de kippen gegeven werd, opeten maar ja, dat gebeurt nu ook allemaal achter het gaas.

Ik ben net als Qienie dus ook heel erg verdrietig en boos!

Stitch zei

Sjonge jonge jullie moge daar ook echt niksss hoor he ik heb echt medelijden met jullie...hihihihihihi

Mijn mama zegt:
Queens had je het maar niet zo openlijk moeten doen hoor dan kon de Baron nog altijd zijn vers eitje eten hoor hahahahaha

Boris zei

Nou, bijna victorie voor ons, hoor!

Opgroeipappa had namelijk heel slap gaas gebruikt. Dat heb ik gewoon kapot gebeten en getrokken! Goed van mij, he!

Kon ik toch nog op eierenspeurtocht. En qienie ging de onsnapte kippies opjagen!

Maar opgroeimamma had het gezien en nu heeft ze het hek aangepast. Iemand nog ideeen hoe we het schot kunnen wegkrijgen?