maandag 4 juni 2007

Franse bull indringer?

Wat ik nu toch weer meemaak!

Opgroeimamma was de badkamer aan het schoonmaken en ik dacht ik ga even kijken wat ze precies doet. Maar wat zag ik daar dan toch!? Een indringer! Bont en met ook twee oog en oorvlekken en hij had ook van die grote oren!

Maar dat kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan! Dus ik heb heel diep en laag gegromd en mijn rugharen overeind gezet zodat ik groter lijk en geprobeerd zo die indringer weg te jagen. Maar hij ging niet. Hij deed niet eens een stap achteruit! En toen ik een stap weg deed, deed hij dat ook maar hij was ook net zo snel weer terug als ik! Dus ik hard en boos blaffen, maar dat hielp ook al niet. En toen mamma op mijn geblaf afkwam, toen haalde die andere bulldog er OOK een fawbonte teef bij! Nou jaaaaaa!

Maar het ergste komt nog. Opgroeimamma kwam niet meer bij van het lachen. Snappen jullie dat nou?

Ik ben uiteindelijk maar weggegaan. Ja, wat heeft het huis verdedigen nu voor zin als opgroeimamma het helemaal niet erg vind als er indringers in huis komen en mij gewoon uitlacht?

Ik ben ze trouwens nog nergens anders in huis tegengekomen, die indringers, ik hoop dat dat zo blijft.

4 opmerkingen:

Stitch zei

Maar broertje toch wat erg is het daar bij jullie toch dat je mamma zomaar andere hondjes binnen laat.
Ik heb dat ook als ik op het bed zit dan zit er ineens aan de andere kant ook een bont bulletje en dan begin ik te blaffen en dan zegt mijn mama ben je helemaal gek dat is de spiegel maar.
Ik weet niet wat dat is maar ik vind het heel raar dat die bull alleen maar het s'avonds komt die is bang zeker om overdag te komen.
Dus ik zou maar eens aan je mama vragen of het misschien ook geen spiegel is ik vind het maar en raar iets hoor.....
Maar je moet er niet bang voor zijn hoor broertje die bull doet je toch niks.En jullie zijn met z'n 4 dus zeker aanvallen dan.
Lebbers van jullie zus stitchy

Berry zei

hhmm volgens mij proberen mijn baasjes ook wel eens te laten zien dat er nog precies hetzelfde hondje bij ons in huis rond loopt maar daar trap ik mooi niet in! Ze blijven maar wijzen maar ik zie niets! Raar he? Zou er echt nog een Franse rondlopen hier in huis dan? Dan weet ie zich goed te verstoppen en die schuilplekken heb ik nog niet gevonden! Ik ga meteen op zoek..!

Bowie zei

zus.......je ben eg blond he!

Bowie zei

alhoewel ,grote oren,t was toch niet Borisje????
MIJN BOrisje????
o jee,dat moet ik ML vertellen!! ha ha ha