woensdag 6 juni 2007

lekker los!


Sinds 2 nachtjes lig ik helemaal los,geen bench meer voor deze jongen,nou dat werd tijd zeg,dat ding werd echt te klein,ben geen cavia!!

Maar goed,vannacht kwam kleine bazinnetje dr bedje uit om iets uit de koelkast te pakken en ik sprong grommend en al (ja ja ja,stoer he!)omhoog,dus inbrekers...ik zou maar oppassen!

Ik heb nog niets gesloopt en baasje zeg elke morgen wat een grote vent ik ben en ook heel braaf,dus krijgen me broer en ik elke dag een klein snoepje,en die zijn het lekkerst natuurlijk!

Mama heeft een nieuw mandje gekocht,nouuuuuuuu mandje,dr kan er 1 bij hoor MAKKELIJK!

Groeten uit Ridderkerk!! doeiiii

4 opmerkingen:

Berry zei

ik wil ook! oh nee toch niet.. ik loop er vanzelf in als de baasjes gaan slapen en 'ochtends gaat het deurtje open, nou dan draai ik me mooi nog een keer op dat zijn toch geen tijden waarop ze wakker worden hier! Het deurtje is al wel eens opengebleven maar dan ga ik toch weer stiekum de trap op kijken waar ze zijn en dat mag denk ik niet.. maar ik denk dat volgende week als mijn oogje weer beter is dat ze het weer gaan proberen.. ik kan in de toekomst kijken haha groetjes

Stitch zei

Fijn he broer eindelijk uit die caviakooi en nu niks kapot maken want anders vlieg je er zo weer in hoor.Enne ik heb je mand gezien ikke vind ze echt heel mooi zeker is er nog plaats voor eentje bij wat dacht je....voor twee ook wel maar laten we het maar eerst bij 1 houden en dan kan je mama nog altijd zien he broer.
Lebbers vanuit Belgie Stitchy

Tracy zei

daar kan er zeker nog 1 bij!! Ikke mocht van de week ook los. maar ikke kreeg mijn drukke 5 min en toen is pappa mij in de bens gaan doen... ikke denk dat ikke hem een beetje wakker hield.
(ikke had ook snoeren uit t stopcontact gerukt leuk joh! maar dat mogen ze niet weten hoor!)

Bowie zei

ha ha ha ha ha ,gekke Trace...

nee dat doe ik niet hoor,ze vinden het hier hier helemaal geweldig dat ik het zo goed doe....kijk me broer lig snachts gewoon op de bank en lig in de luie stoel van papa,maar we zeggen niks natuurlijk,alleen moet mama wel altijd die witte haartjes van mij weghalen van die stoel.....zouden ze daar misschien aan zien???Als ik maar niks kapot knaagt zeg ze altijd,en er liggen hier 3 grote kauwbotten,duusssss ik knaag daar wel aan!
lebbertjes van Bowie!