vrijdag 1 juni 2007

Botervoetjes

Heel erg mooi weer vandaag en dus is opgroeimamma lekker lang met ons naar de dijk geweest. Eerst met Beau en Boris en toen mocht ik met mamma. Lekker ravotten en bij de Texelse boot het strandje op en ik ging samen met opgroeimamma takjes uit het water halen. Leuk joh! Oh en ik ben natuurlijk ook nog even het dijkje bij de haveningang van de Texelse boot opgelopen.

Nou zei opgroeimamma op de terugweg dat ik dat beter niet had kunnen doen. Snapte niet wat ze bedoelde, maar het zal wel.

Maar wat denk je? Komen mamma en ik thuis moeten we meteen door naar de badkamer. En je raadt nooit wat opgroeimamma deed!? Ze smeerde margarine op onze pootjes en tussen onze voetkussentjes en tenen! En een bende, joh, dat dat werd! Vies en vet, blegh!

Nou, ik denk dat opgroeimamma zelf ook bedacht dat margarine geen goede zeep was, want daarna deed ze de douche aan en spoelde onze pootjes af met warm water en hondenshampoo.

Die opgroeimamma, ik zal haar wel nooooooit leren begrijpen!

3 opmerkingen:

Bowie zei

rare wezens he die mama,s......
ik begrijp ze ook nooit hoor,
ppffff boter op je pootjes....hoe verzinnen ze het?
Nou ja,als je maar lol heb gehad,
ja tog,nie tan?
doeiiiiiiii

Tracy zei

heeft ze je dat niet eens uitgelegd?

Qienie zei

Nee, ze heeft niets uitgelegd. Ze zei wel iets over 'tere voetjes' ofzo. Maar ja, we zijn toch dochter van een keizerin, die hebben toch ook gevoelige voetjes?