zaterdag 23 juni 2007

ik ben vandaag zo vrolijk......

zo vrolijk was ik nooit!

7 opmerkingen:

Qienie zei

Whahaha, broeder, wat kan jij raar kijken, zeg! Geweldig!

Waar was je nou zo 'vrolijk' om dan?

Bowie zei

Nee joh,het vrouwtje begon dit liedje opeens te zingen toen ze deze foto zag.....snap t ook niet hoor....

Berry zei

hihi ik ken ook een leuk liedje; 'wat ben je lelijk van dichtbij..' haha ja sorry hoor maar dat is het enigste liedje wat mij toegezongen wordt.. :)

Qienie zei

Oooooh, Hugo, jij pikt mijn liedje in! Dat is mijn lijfliedje! En opgroeimamma maakt er aan het eind van dat liedje altijd een potje van. Dan zegt ze namelijk: van veraf ook! Snap jij dat nou.

En weet je wat ze ook altijd tegen mij zeggen:'The good, the bad and the Qienie!'

Volgens mij word ik daar net zo vrolijk van als Bowie op deze foto :D!

Stitch zei

Bowie wat zijn ze toch weer aardig onder mekaar die familie van ons maar zeg toch ik kijk altijd zo omdat ik dan gemakkelijk kijk hihihih


dikke Lebber van je zus Stitch

Bowie zei

en dan vinden die 2 poters het gek dat wij,notabene DE Nabeaupups, beledigd kijken met al die stomme liedjes die ze zingen,tttssssss
volgende keer bijten we ineens in 1 van die kuiten,kijken of ze dan nog lachen,helemaal besodemieterd...

Tracy zei

En tegen mij zeggen ze altijd dat ik kapsones heb! Na ja zeg!! Ben gewoon mooi....