woensdag 27 juni 2007

Beetje ziekjes

Ik ben sinds vanmorgen een beetje ziekjes geloof ik.. Trillend zat ik vanochtend te wachten tot de baasjes wakker werden... heb meteen een plekje in de zon opgezocht om een beetje op te warmen. Wel lekker ontbeten en gedronken dus dat is een goed teken!

Het is het weer denk ik; zo koud vannacht.. en aangezien ik heeeeeeeeel veel haartjes kwijt ben de afgelopen weken (dat moet ik ook elke dag aanhoren) moest ik even weer wennen.. hoop dat dat het maar is.. anders moeten we weer naar die mevrouw in de witte jas toe en ik heb haar gezegd dat ik haar voorlopig niet meer wilde zien hihi

Groetjes

4 opmerkingen:

Boris zei

Ach, broer, ben je niet lekker? Ik hoop maar dat je weer snel de oude bent, hoor, ik wil niet dat je zo ziek wordt als ons toen. Dat was helemaal niet leuk. En ik vind die mevrouwen in blauwe jassen (bij ons hebben ze een andere kleur aan) wel aardig maar niet als ze allemaal naaldjes in me prikken.

Ik hoop maar dat je niet terughoeft naar de witte jas.

En dat verharen dat doen wij ook, hoor. Mamma momenteel heeeeeel erg. Opgroeimamma borstelt ons af en toe. Is wel lekker, hoor, maar ze mag het niet te vaak doen, want dan wordt het juist weer erger.

Nou, beterschap, jongen en een lebber ook van Qienie.

Bowie zei

Hee broertje wat krijgen we nu??? rillen van kou?? ach gossie,tja tis ook veel te koud weer he,wij zonnenbullen willen dat niet,maar ja.Niet ziek worden hoor!
Groetjes en lebbers van me moeder en mij!

Berry zei

volgens mij had ik gewoon een baaldag, ben er al weer bovenop..!

Bowie zei

O gelukkig maar!!