maandag 4 juni 2007

Ik ben een jachthond!

Jaaaa, want ik heb weer wat gevangen, vandaag! Eerder al een kraai en vandaag dan een mantelmeeuw!

Opgroeimamma was niet boos (of liet in ieder geval niet merken boos te zijn). Maar ik vang ook alleen maar de zwakke vogels dus dan kan opgroeimamma die naar het vogelasiel brengen waar ze weer beter worden gemaakt. En dat heeft ze dus met meeuwtje ook gedaan.

Vind alleen dat meeuwtje wel wat dankbaarder had mogen zijn. Heb ik hem gevangred, bijt hij me gewoon verschillende keren in mijn lijf en lip. Maar ik ben gelukkig een bikkel dus ik laat me er niet door weerhouden om de volgende keer weer een vogel te vangredden!

Jaaaaaaah: Qienie to the Rescue!

3 opmerkingen:

Stitch zei

Nou queens mijn mama moest hartelijk lachen om jou wat jij toch allemaal uitvreet.
Wilde jij niet stiekum dat meeuwtje opeten hihihi als je mama niet geroepen had.... zeg het maar het blijft tussen ons hoor.Jij kunt bij mijn mama toch niks verkeerd doen hoor.
Maar in het vervolg wel een beetje uitkijken voor die snavels want dat doet verrekt zeer kijk maar goed ziellig en kreun maar een beetje dan word je weer lekker verwend.
Lebbers van je zusje Stitchy

Berry zei

haha ja leuk vogels vangen! Ik eet ze niet op hoor bleh maar als er weer een groepje duiven bij elkaar staan hier dan ren ik er met mijn baasje op af en dan vliegen ze allemaal een andere kant op! En de eentjes aan de waterkant in de gracht lokken mij altijd uit maar ik durf er niet af te springen om ze te vangen! Die rotmeeuwen blijf ik bij uit de buurt mij te groot!
Angsthaasje als ik ben hihi..

Bowie zei

Mijn mama zeg altijd dat we vogelvriendelijk moeten zijn,gezien al die grijze rakkers in huis,snap ik dus egggg nie dat jij nog steeds vogels DURF te vangen,ik mag niet eens kijken naar die dingen,nou ja zeg!!!