donderdag 14 juni 2007

Het is me gelukt!

Ja, echt! Ik slaap voortaan in de grote mensenmand! Lekker op het warme bed gevuld met water! En ik mag zowel onder als op de dekens liggen, dus ik wissel meestal per nacht een keertje. Ik mag alleen van mamma niet bij haar liggen, dan doet ze lelijk tegen me. Maar het bed is zooooo groot dat dat niet zo erg is.

En die domme broer van mij, he? Die mocht ook! Maar hij bleef niet liggen, ging op de andere slaapkamer spelen en nu laten opgroeipappa en -mamma Boris beneden. En daar slaapt ie dus helemaal in zijn eentje! En nee, ik heb geen medelijden met hem, hoor, want via de open trap in de woonkamer kan hij zooooo naar boven klimmen. Dat deed ik namelijk ook steeds en ik denk ook dat dat de reden is, dat opgroeimamma en -pappa het bij hen slapen daarom ook maar zo gelaten hebben, haha. Of zou die stoere broer van mij geen trap durven klimmen?

Maar eh, zo zie je maar weer wat lief doen en niet te veel drabberen en volhouden als resultaat heeft: toch lekker in de grote mensen mand!

4 opmerkingen:

Stitch zei

Yes Queens is het je toch gelukt ik zei het je toch een beetje van dit en een beetje van dat hihihihih
Nu lig je ook lekker in de grote mensen mand maarre die van jou word je daar niet ziek in...moet je niet spuggen van dat gewiebel van dat water in dat bed.Is ook zo iets raars waterbed en dan zeggen ze dat jij er een plasje in gedaan hebt nou kijk dan maar eens wat er onder dat laken zit daar zit pas een plas in hoor als die lek moet gaan dan stromen jullie allemaal weg zegt mijn mama hihihih

Lebbers van je zus stitch

Berry zei

Zozo dat doe je goed! Ik mag echt niet in de BUURT van het bed komen haha.. ik snurk te hard en duw ze weg zodat ik lekker languit kan liggen.. Nou hebben ze het toch een keertje toegestaan (sufferds) want nu weet ik hoe lekker zacht dat bed is..!

Bowie zei

Ik mag niet op bed.......


ben best jaloers hoor.....

en beetje zielig .....

Dobby zei

bowie, weet je wat je moet doen? je moet gewoon iedere keer als hun naar boven gaan op te slapen op de 1ste trede gaan staan met je voorpootjes en dan naar boven kijken. werkt echt hoor!