dinsdag 3 juli 2007

Ik heb mijn eerste diploma!

Jaaaaaa, ik ben al net zo goed als pappa en mamma! Ik heb nu ook mijn eerste diplomaatje! Goed he. Kijk dit is hem (even op de foto klikken om hem te vergroten):


Gisteren hadden we onze examenles. We moesten twee oefeningetjes doen uit de eerdere lessen. Een ervan was 10 seconden aandacht voor de baas houden en dan SPELEN! Maar ik speel dus nooit buiten met opgroeimamma. Ja, zij probeert het wel, hoor, maar ik vind er niets aan! Doe mij maar een oefeningetje waar ik een snoepje voor krijg, dan kruip ik desnoods nog voor haar! Maar wat denk je waar opgroeimamma mee kwam gisteravond? Met een nieuw speeltje! Een balletje aan een touwtje en IN dat balletje een belletje. Ja, dat wilde ik gisteren natuurlijk wel even van dichtbij bekijken en toen heb ik er voor het eerst sinds alle lessen echt even meegespeeld! Opgroeimamma, trainingsmamma van Qienie en de mamma´s en pappa´s van onze klasgenootjes moesten er wel erg om lachen. Nou, beetje stom eigenlijk he, eigenlijk was ik gewoon omgekocht... Maar we gaan nu wel lekker door met trainen. Want ik wil pappa voorbijstreven met de diploma´s. Oh en natuurlijk heb ik wel lekker een dubbelplusje meer op mijn rapport dan Qienie. Lekker puh!

2 opmerkingen:

Bowie zei

Harstikke goed broer,van harte gefeliciteerd met je diploma hoor!
Heel knap!

Stitch zei

Nou broer Gefeliciteerd met je diploma zie je nou wel dat je slim bent knap gedaan hoor.
Dikke lebbers van je kleine zus Stitch enne mijn mama zegt ze wist het wel dat je het kon flink gedaan.