woensdag 30 mei 2007

Nieuw spelletje

Opgroeimamma vertelde een keer dat ze vroeger op kinderfeestjes een spelletje hadden dat koekhappen heette. Nou, ik heb mijn eigen variant bedacht!

Staarthappen!
Vooral leuk bij onderdanige honden met een grote zwaaistaart. Lekker uitdagen! Alleen vindt opgroeimamma dit helemaal niet goed, dus ik durf niet zo best meer buiten bij andere honden. Want mamma roept mij dan altijd terug. Nou ja, dan krijg ik wel altijd lekkers als ik kom, dat is ook wel weer leuk.

Maar ik wil mijn nieuwe spelletje nog niet opgeven en gelukkig heb ik Qienie. En achteraf gezien is dat nog veel leuker dan bij grote honden. Qienie heeft echt zo'n makkelijk knopje om te pakken en nog leuker: ze kan er niet bij om mij af te schudden! Hahahaha!

1 opmerking:

Bowie zei

wees nu eens wat liever voor je zus!!!!
anders kom je maaar bij mij wonen hoor qienie,ik bijt niet in je staartje : )
groeten van je veeeeeeeeeeeeeeeel lievere broer Bowie!