maandag 16 juli 2007

Daar ben ik weer!!


na dat mamma eerst al jullie berichten heeft zitten lezen, mag ik ook weer mijn verhaaltje kwijt.


Pappa en mamma gingen 's nachts ineens weg, ze hadden grote koffers bij zich en wij mochten niet mee.. Toen het licht werd kwamen opa en oma en daarna onze oppasmamma Marieke. Zij is de hele week bij ons gebleven en heeft ons overal mee naar toe genomen.


Vorige week zijn pappa en mamma weer thuis gekomen.


Ze waren helemaal vies, dus wij hebben heel lang gelikt, maar krijgen die bruine kleur er niet af.




Woensdag lag er allemaal stipjes bloed hier in huis, dus pappa heeft mamma gebeld tijdens haar werk en concludeerde dat dobby zwemmerseczeem had.


's avonds had ik heel last van mijn buikje en kreeg ik alle aandacht. Maar moest iedere keer wel even naar de tuin, want t deed zo'n zeer. Was ik net aan het genieten van de aandacht komt dobby weer met zijn bloed.. Toen zag mamma dat ie een snee in zijn voetzool had, geen zwemmerseczeem. Dus moest dobby zijn pootje spoelen en pleister op en sokje aan en latex handschoen aan als we uitgaan.. haha dat krijg je als je mijn aandacht inpikt... Ik ben op de hoogste kussens gaan zitten en gaan toekijken...(mamma zei dat ik kapsones had...Snap ik niks van, wat is dat nou weer??)


Vandaag hoefde dobby heen handschoen meer aan. het is waarschijnlijk dicht..




Nou ik ben weer bijgepraat en ga nu even op vliegenjacht..



2 opmerkingen:

Stitch zei

Ben blij dat je terug bent zus en natuurlijk ook dobby ik had jullie al als vermist opgegeven maar nu zijn jullie terug en nu kunnen we weer lekker bij kletsen en by the way wat lijk je op mij tracy wat zijn we toch knap hé en geef dobby een dikke lebber van mij die knappe kerel hmmmmm

Bowie zei

Ik dacht al waar zijn ze nou gebleven???
Maar ben blij jullie weeer te zien(mooie foto,s,tis je weer vergeven Joni)
Voortaan wel even melden hoor,schrikken ons wild......dat gaat zomaar op vakantie helemaal gek geworden......he lekker,de familie is weer compleet! :)